neljapäev, 26. mai 2016

Filmi postitus

Mulle meedlib väga vaadata erinevaid filme. Kinos käin ka, aga mitte väga tihti, pigem eelistan kodus filme vaadata.
Mulle meeldivad kõige rohkem romantika-, komöödia- ja seiklusfilmid. Lemmik filmi mul ei ole kuid üks lemmikutest on "Titanic".

"Titanic" räägib suurest laevast, mis kavatseb teha oma esimese sõidu Atlandi Ookeanil. Tianicut kutsuti uppumatuks laevaks. Film kajastab aastat 1912. Peategelased on seal Jack ja Rose. Jack on vaene mees, kes võidab kaardimängus pileti Titanicule. Seevastu Rose on, aga aadlike perekonnast, kes kavatseb koos oma kihlatuga sõita Ameerikasse.  Jack ja Rose kohtuvad, kui naine otsustab laeval enesetapu teha. Jack märkab seda ning veenab ta ümber. Sellest ajast hakkavad nad salaja kohtuma ning armuvad. Lõpus põrkab Titanic kokku jäämäega, mille tõttu laev upub. Rose jääb elama, kuid Jack sureb. Jacki mängib Leonardo DiCaprio ja Rose Kate Winslet. Film tuli välja 1997. aastal. Soovitan seda kõigil vaadata. Seal on nii armastust kui ka põnevust.
Mulle meeldib see film väga ning kui see telekas on vaatan ma seda alati.

Treiler:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar